J.D. Power & Associates обяви годишния си индекс на задоволство на потребителите (SSI), в който Infiniti заема второ място в луксозния сегмент, отбелязвайки напредък от осем места в сравнение с 2011 година – най-сериозния ръст в историята на J.D. Power & Associates.
Докладът сочи, че Infiniti създава все по-приятни преживявания на потребителите при закупуване на автомобил. Компанията е отбелязала ръст от 52 точки за последната година и 56 точки за последните 24 месеца.
Насочената към потребителите култура, съчетана с фокусиране върху подобряване на цялостното задоволство от продажбите и услугите, спечелиха на Infiniti рекорден ръст в допълнителния доклад на J.D. Power and Associates за 2012 – за задоволство на потребителите от услугите (CSI). Компанията зае първо място в своя сегмент.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!