Да започнем направо: този фейслифт се изразява преди всичко в дизайнерски промени. Докато класическото MINI наскоро се появи при дилърите като изцяло нов модел, Countryman и Paceman са просто освежени. Моторите са леко модифицирани по отношение на ускорение, максимална скорост и разход – по данни на производителя средно „спринтът“ от 0 до 100 км/ч се извършва с около 0,1 сек по-бързо. И двете версии Cooper S са получили с по пет киловата отгоре и сега развиват по 190 к.с. При шофиране обаче трудно ще откриете разликата с предшестващото поколение, като цяло чувството при шофиране е типично за MINI: директно управление, стегнато окачване, добър демараж – и типичното усещане за управление на картинг. Несъмнено всичко това е адски забавно – но с нищо съществено не отличава машините от изпълненията им преди фейслифта.
Кокпитът е атрактивен
Отвътре инженерите са подобрили акустиката, поставяйки по-добра шумоизолация. За да я оцените обаче, ще ви бъдат нужни специални измервателни уреди и автомобил преди обновяването. Интериорът е „пипнат“ съвсем внимателно, скалите на уредите са станали сиви, а регулаторите за вентилатора са хромирани. Но в общи линии всичко е постарому: огромният като пица уред в средата е останал, а информация за скоростта пред шофьора се получава само от малък дисплей. Този в центъра е лесно четим, управлението посредством мултифункционалния бутон обаче е затруднено, а кокпитът прави впечатление на разпилян. Иначе позицията на седене е прекрасна, макар и нетипично висока за MINI. В 5-вратия Countryman има място за петима души, а в 2-вратия Paceman – само за четирима. Мястото отзад обаче е достатъчно за кратки пътувания, стига пътниците да не са много едри. Багажното пространство (1170 л при Countryman и 1080 при Paceman) също е прилично.
Дълъг списък с екстри
И двата обновени модела се предлагат с опционални лeти джанти, които осигуряват както по-нисък разход, така и по-добра управляемост. Към екстрите спадат и LED-фарове за мъгла, а всички двигатели ще отговарят на нормата Евро 6. По предната част почти няма промени освен трите ламела на решетка. При изпълнението John Cooper Works е добавен един хоризонтален ламел в червено. Гамата от цветове е обогатена. 
ИзводЧестно казано, дуото Countryman/Paceman почти не е получило промени. И двамата „братя“ се движат пъргаво, както преди, и ще продължат да носят голяма част от приходите за марката. С изключение на леките модификации по двигателите и външния вид, почти нищо не е ново.
 
       Дебют на Corsa номер пет
      Дебют на Corsa номер пет
    
     
       Новата Corsa краси корицата на AUTO BILD 404
      Новата Corsa краси корицата на AUTO BILD 404
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!