3,3 млн. лв. инвестира Волво България в новия си център в Пловдив

Общи 13 юни 2011 | Auto-Press.net A- A+ 10590 посещения | без коментари


Продажбите на камиони у нас се удвояват, Volvo възвръща позициите си

С инвестиция от 3,3 млн. лв. Волво България откри новия си сервизен център в Пловдив. Това е четвъртата база на световния лидер в производството на камиони в страната и е част от дългосрочната стратегия на компанията за стабилно присъствие на пазара на тежкотоварни автомобили у нас.

Новият център е оборудван с модерни технологични решения и има капацитет да обслужва 3 000 камиона годишно. Той ще отговори на нуждите на потребителите в южна България. Локацията в близост до Автомагистрала А1 - Тракия, част от Европейски път Е80 дава допълнителни стратегически предимства на базата. Сервизът е разположен на площ от близо 5000 кв. м. и в него ще бъде извършвана диагностика и всички видове ремонтни услуги за камионите Volvo.

Откриването на новия ни център е добър знак за съживяването на бизнеса в региона и постепенното възстановяване на пазара на камиони в България, който през 2009 и 2010 година мина през много труден период. Положителната тенденция е факт с близо 140% ръст на продажбите на камиони в страната за първите 5 месеца на 2011 година в сравнение със същия период на предходната. С новия сервиз ние сме готови да посрещнем засиленото търсене., обясни Александър Санин, Управител Волво България. Клиентите търсят оптимално съотношение на цена-качество и затова Волво България възвръща позициите си на пазара. За последните пет месеца продажбите ни са се увеличили близо 6 пъти, а пазарният ни дял се е удвоил в сравнение с периода януари-май 2010 година", допълни той.

Анализът на Волво България показва, че ръстът на продажбите за цялата страна се дължи най-вече на съживяването на икономиката в Западна Европа и засилването на дейността на българските компании, ангажирани в международни превози. Затова Волво България печели пазарен дял с традиционния си бестселър FH, който отговаря именно на изискванията на този тип клиенти и съответно реализира над 80% от общите продажби на компанията.

Ние продаваме не просто камиони, а цялостни транспортни решения, съобразени с конкретните нужди на всеки отделен клиент, които да оптимизират разходите му. Все по-популярни са например решенията за намаляване на разхода на гориво, които включват обучения на водачите, интелигентната трансмисия на Volvo I-Shift, сервизна поддръжка и технологии, като специализираната система за контрол и управление на автопарка Dynafleet. С тях клиентите могат не само да редуцират разхода на гориво с до 25%, но и да следят дистанционно онлайн поведението на всеки един от шофьорите си на пътя", обясни още Санин.

Именно горивната ефективност е един от показателите, по които потребителите у нас класират Volvo като производител Номер 1. Според независими маркетингови проучвания марката е лидер и що се отнася до надеждност, издръжливост и съотношение цена-качество.

"Тежката икономическа обстановка през последните две години принуди превозвачите да свият максимално оперативните си разходи и в частност следпродажбеното обслужване. Съживяването на пазара обаче дава индикации за положителна промяна и в тази насока, каза още Санин.

150 клиенти и партньори на компанията присъстваха на официалното откриване на сервизния център на Волво България днес. Сред специалните гости бяха Клаас Нилсон, Президент на Волво Тръкс Европа и Улф Магнусон, Директор Волво Тръкс, регион Изток. По време събитието заместник-кметът на Пловдив Александър Долев обяви подкрепата на общината за националната кампания на Волво Тръкс Малки и големи заедно на пътя, която апелира за толерантност между шофьорите на леки и тежкотоварни автомобили. На над 550 автомобила на градския транспорт в Пловдив ще бъдат залепени стикерите на кампанията, като знак на солидарност към общата отговорност за безопасно движение. Преди месец в инициативата се включиха над 850 автомобила на градския транспорт в столицата, а общо 50 000 стикера бяха разпространени сред шофьорите в страната.

 
Ключови думи:   volvo
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте