Audi представи официално новото Audi RS6 Avant. Описван като високопроизводителен спортен автомобил, той постига перфектен баланс между агресивно и елегантно излъчване.
Отпред предната броня разполага с огромни въздухозаборници, украсени с алуминиеви елементи, голяма трапецовидна радиаторна решетка с емблема Quattro. Отзад е монтиран спойлер за задния капак, дифузьор в черен гланц и двойна изпускателна система. Колата се вози на 20-цолови алуминиеви джанти.
Възвишеният стил се пренася и в кабината, която е залята с първокласни материали и акценти от висок клас. Спортните седалки са обвити в алкантара, воланът е с плоско дъно, табелите на праговете са светещи, може да се възползвате от навигация MMI плюс системата Инфотейнмънт. Ако това не ви е достатъчно, моделът може да бъде оборудван с Head-Up дисплей, аудио система с 15 говорителя Bang & Olufsen и интернет връзка.
Както се очакваше, моделът се задвижва от 4-литров V8 агрегат с два турбокомпресора, като максималната мощност достига 560 к.с., а максималният въртящ момент - 700 Нм. Той се комбинира с 8-степенна типтроник трансмисия и Quattro система с векторен електронно контролируем диференциал. Това дава възможност на „вагона” да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,9 сек и да удари електронно ограничената максимална скорост от 250 км/ч. С допълнителен динамичен пакет, максималната скорост се увеличава на 280 км/ч, а с пакета Dynamic plus може да развиете 305 км/ч.
За да се стигне до максимална ефективност, двигателят е оборудван със старт/стоп система и система за деактивиране на цилиндрите. Това позволява на модела да даде среден разход на гориво от 9,8 л/ 100 км, което е с около 40% по-добре от предшественика му.
За да държи нещата под контрол, Audi RS6 Avant разполага с високопроизводителни спирачки и специално разработено адаптивно въздушно окачване, което снижава автомобила с 22 мм. Компанията също така предлага опционално карбоново-керамични спирачки и спортно окачване, което използва стоманени пружини и трикомпонентни регулируеми амортисьори, осигуряващи по-голяма стабилност.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!